Reklamační řád

Reklamační řád kadeřnictví Hair Salon No.1 platný od 10. března 2020.

Tento reklamační řád je vydán provozovatelem kadeřnictví Hair Salon No.1, obchodní společností SOLID TRADE SERVICE s.r.o. se sídlem Francouzská 75/4, 120 00 Praha 2, identifikační číslo: 06904041, zapsané v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 291037 dále jen „provozovatel kadeřnictví“.

1. Předmět
Tento reklamační řád upravuje podmínky, způsob a rozsah uplatňování práv zákazníka z vadného plnění, které vyplývá z odpovědnosti obchodní společnosti SOLID TRADE SERVICE s.r.o. se sídlem Francouzská 75/4, 120 00 Praha 2, identifikační číslo: 06904041, zapsané v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 291037 za vady poskytnutých kadeřnických služeb v kadeřnictví Hair Salon No.1, provozovny: Francouzská 75/4, 120 00 Praha 2 – Vinohrady.

2. Uplatňování reklamací
Vzhledem k charakteru poskytovaných služeb je nutné reklamaci uplatnit již během čerpané služby nebo neprodleně po jejím částečném nebo plném uskutečnění. U služeb, u kterých se může vada projevit později (např. trvalá, barvení vlasů), je nutné uplatnit reklamaci neprodleně po projevení vady s vyloučením zásahů dalších osob. Na pozdější reklamace nemůže být brán zřetel.Kladně nemohou být vyřízeny ani ty reklamace vad, do kterých bylo zasahováno dalšími osobami (např. oprava služby v jiném salonu).
Reklamaci lze uplatnit také u služeb, které vinou poskytovatele nebyly spotřebiteli poskytnuty vůbec, ačkoli byly spotřebitelem řádně objednány a předem zaplaceny a spotřebitel se řádně dostavil k jejich odběru v prokazatelně předem domluveném termínu.Při reklamaci je zákazník povinen uvést a občanským průkazem či jiným obdobným dokladem doložit své jméno, příjmení, datum narození a adresu, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace požaduje, a to vyplněním příslušného reklamačního listu.
V případě ústního podání reklamace je zástupce provozovatele kadeřnictví povinen sepsat se zákazníkem reklamační list a v něm zákazníkovi vydat potvrzení o přijetí reklamace. Reklamační list podepíše přejímající zástupce provozovatele kadeřnictví i zákazník, který svým podpisem vyslovuje souhlas s obsahem reklamačního protokolu.

Zákazník je při podávání reklamace povinen doložit:
– doklad o prodeji služby (příjmový doklad, faktura s dokladem o platbě)
– důkazy o vadnosti poskytovaných služeb
– podrobný popis závady
– upřesnění kdy a kterou konkrétní osobou byla vadná služba poskytnuta
– případné další okolnosti a doklady podstatné pro vyřízení reklamace

3. Vyřizování reklamací
Provozovatel kadeřnictví je povinen zákazníkovi vydat prostřednictvím reklamačního listu potvrzení o tom, kdy byla reklamace uplatněna, co je jejím obsahem a jaký způsob vyřízení reklamace je zákazníkem požadován. Provozovatel kadeřnictví je povinen po potřebném prozkoumání skutkových okolností rozhodnout o reklamaci ihned, ve složitých případech do 3 pracovních dnů. Reklamace musí být vyřízena bez zbytečného odkladu nejpozději do 30 dnů od uplatnění reklamace zákazníkem, pokud se zákazníkem nebude dohodnuta lhůta delší.

4. Způsob vyřízení reklamace
V případech, kdy je reklamace posouzena jako zcela nebo zčásti důvodná, spočívá vyřízení reklamace v bezplatném odstranění vady poskytnuté služby nebo v případech, kdy je to možné i v poskytnutí náhradní služby nebo výměny zboží, jež souvisí s plněním služby. V případech, kdy je reklamace posouzena jako nedůvodná, budou důvody zamítnutí reklamace písemně sděleny zákazníkovi.
V ostatním platí pro reklamace ustanovení obecně závazných právních předpisů, zejména pak občanského zákoníku a zákona o ochraně spotřebitele.
Tento reklamační řád je publikován na webových stránkách provozovatel kadeřnictví a dále je umístěn na viditelném místě v provozovně Hair Salon No.1.

Francouzská 75/4, 120 00 Praha 2 – Vinohrady
Práva z vadného plnění lze uplatnit:
Hair Salon No.1
Telefon: +420 778 085 444
Email: francouzska@salon-no1.cz
Web: www.hairsalon-no1.cz

Adresa: Francouzská 75/4, 120 00 Praha 2 – Vinohrady
Za provozovatele kadeřnických služeb: Michal KURUCZ, jednatel

Praha, dne 10.03. 2020